نتایج مسابقات راء
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نتایج مسابقات راء
نوشته شده در جمعه 22 خرداد 1394
بازدید : 1545
نویسنده : صادق

Monday Night Raw Show

( صدای تم سانگ جان سینا به صدا درامد ، جان سینا با تشویق تماشاگران وارد رینگ شد و میکروفون را در دست گرفت )

جان سینا :

فقط یک هفته به دلایل شخصی غایب بودم و اتفاقات خوبی نیفتاد از جمله اون ها تصمیم کاملا نادرست رومن رینز بود... رومن خودت خوب میدونی نکسز به وعده هاش عمل نمیکنه بزار برگردیم به راو قبل رسلمنیا جایی که پانک به شیمس قول داد اگر بهش تو رسلمنیا کمک بکنه شیمس رو قهرمان کمربند سنگین وزن میکنه...ولی چی شد؟شیمس نه تنها قهرمان سنیگن وزن نشده بلکه مقابل من در اکستریم رولز شکست خورد اما این تنها عهد شکنی سی ام پانک نیست در اولین راو بعد رسلمنیا پانک نکسز رو با دو عضو دین امبروز و شیمس تشکیل داد و به امبروز قول داد که بهش کمک کنن تا تو رو شکست بدن ولی دیدی که چی شد سی ام پانک و کل گروه نکسز دین امبروز رو مقابل تو تنها گزاشتن و هیچ کمکی به اون نکردن.

رومن به خودت بیا فکر کردی برای پانک مهمی؟ فکر کردی پانک دلش به حال تو خانواده تو میسوزه؟ فکر کردی پانک نگران مشکل مالی تو هست؟ کاملا در اشتباهی پانک فقط به فکر حفط کمربند خودشه و از تو فقط به عنوان یک ابزار استفاده میکنه و زمانی که بدردش نخوری تو رو از بین میبره.این رومن رینز اون رومن رینزی نیست که من میشناختم من رومن رینزی رو میشناختم که برای عدالت میجنگید نه برای نابودی عدالت!

...

رومن رینزی رو میشناختم که برای عدالت با پای شکسته هم حاضر به مسابقه میشد ولی الان چی؟کسی که یه زمانی فقط به فکر اجرای عدالت بود کسی که به استون کلد تو تی ال سی کمک کرد تا تیرپل اچ اخراج بشه حالا همون شخص میخواد نماینده بازگشت تیرپل اچ بشه رومن تمام کریر تو فقط جنگیدن برای عدالت بود ولی با این کارت تمام کریرت رو نابود کردی از همینجا بهت اطمینان میدم پانک هیچوقت مشکل مالی تو رو حل نمیکنه بلکه بعد از این که دیگه براش سودی نداشتی تو رو مصدوم میکنی و دیگه حتی توانایی کار در خارج از دنیایی رسلینگ هم نخواهی داشت ...

( صدای تم سانگ رومن رینز به صدا درامد ، رومن رینز با تشویق و بو تماشاگران وارد رینگ شد و مقابل جان سینا ایستاد )

رومن رینز :

سینا...تو باید یاد بگیری که توی زندگی دیگران دخالت نکنی. تو به فکر خودت هستی نه به فکر من. مشکل مالی من برای تو اهمیتی نداره چیزی که برای تو اهمیت داره مدیریتت توی این کمپانی هست. تو سعی در منصرف کردن من داری چون از مصدوم شدنت میترسی چون می ترسی که این مدیریت رو از دست بدی و برای همیشه گورتو از اینجا گم کنی !!

من همیشه از تو بدم میومد و اگر فکر میکنی به خاطر مدیریت تو از این کار دست میکشم و خانوادم رو به خاطر ریاست تو تنها میزارم سخت در اشتباهی. تو نمیتونی منو متقاعد کنی و درباره من تصمیم بگیری این منم که زندگی خودم رو اداره میکنم. من نمیخوام ناجوانمردانه باعث مصدوم شدن تو بشم چون هنوزم برای عدالت می جنگم. من تورو برای یک مسابقه در پی بک چلینج میکنم و اگه واقعا فکر میکنی من باعث بی عدالتی هستم ، پس من رو در پی بک متوقف کن !!

( رومن رینز میکروفون را زمین انداخت و قصد داشت رینگ رو ترک کنه )

( جان سینا دست رومن رینز را گرفت و او را برگرداند )

جان سینا :

رومن خوب فکر کن این راهی که رفتی هنوز اولشه و میتونی برگردی ولی اگر جلو تر بری هیچ راهی برای برگشت نخواهی داشت پس تا دیر نشده برگرد...ولی رومن یه چیزی رو از الان بت میگم من سعی در متقاعد کردن تو ندارم من قبل رسلمنیا سعی کردم شیمس رو متقاعد کنم که با کمک به پانک چیزی گیرش نمیاد اما شیمس یه احمق واقعی بود به خاطرکمربند سنگین وزن به پانک تو رسلمنیا کمک کرد اما حالا خواب کمربند سنگین وزن رو هم نمیبینه

درسته من اشتباه کردم که خواستم به شیمس حقیقت رو نشون دادم ولی اینو خوب بدون رومن من یه اشتباه رو دوبار تکرار نمیکنم و بهت اطمینان میدم اون اشتباهی که تو رسلمنیا کردم رو تکرار نمیکنم حالا تصمیم با خودته یا در کنار من و باتیستا و شان مایکلز برای نابودی نکسز و برقراری عدالت میجنگی یا با عضویت در نکسز تمام کریرت رو به گند میکشی و بعدش هم توسط همین نکسز مصدوم و خونه نشین میشی...


( ناگهان رومن رینز به سمت جان سینا دوید و سوپر من پانچ رو روی او انجام داد )

( رومن رینز گوشه رینگ ایستاد و آماده انجام اسپیر شد )

( جان سینا کم کم بلند شد ) ( ناگهان پسر رومن رینز از سالن به سمت رینگ آمد و وارد رینگ شد و جلو رومن رینز را گرفت )

( رومن رینز از حضور پسرش در سالن تعجب کرد )

( پسر رومن رینز به او اجازه انجام اسپیر نداد ، سپس رومن رینز رینگ را ترک کرد و به همراه پسرش از سالن خارج شد )

( پرومو در حالیکه جان سینا به رومن رینز و پسر او نگاه میکرد به اتمام رسید )


مسابقه اول

Tournament For United States Championship

مشاهده تورنمنت

لوک هارپر vs بیگ ای لنگستن

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، لوک هارپر و بیگ ای درگیری را شروع کردند )

3 دقیقه بعد...

( بیگ ای سوپلکس سنگینی روی لوک هارپر انجام داد ، سپس او را به گوشه رینگ کوبید ، بیگ ای دور خیز شد و به سمت هارپر دوید )

( لوک هارپر جاخالی داد و بیگ ای به گوشه رینگ اصابت کرد )

( در برگشت هارپر بیگ فوت سنگینی به بیگ ای وارد کرد )

( لوک هارپر گوشه رینگ آماده انجام فینیشر شد ، ناگهان بیگ ای بلند شد و کلوزلاین سنگینی به هارپر وارد کرد )

( سپس بیگ ای هارپر را بلند کرد و آماده انجام فینیشر شد ) ( لوک هارپر چند ضربه آرنج به بیگ ای زد و خلاص شد )


(سپس لوک هارپر فینیشر خودش رو روی بیگ ای انجام داد ! )

برنده مسابقه: لوک هارپر ( 300+ سکه ) و ( صعود در تورنمنت کمربند یونایتد استیس )

.:: تبلیغات شوء راء ::.

Main Event

جشن پیروزی بری وایت توسط نکسز


مسابقه دوم

روسف vs گریت کالی

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، در همان ابتدای کار گریت کالی چند ضربه مشت سنگین به روسف وارد کرد )

( سپس او را به گوشه رینگ کوبید )

( ضربه سنگین از گریت کالی )

( گریت کالی چند ضربه دیگر به سینه روسف وارد کرد ، سپس دور خیز شد و به سمت روسف دوید و قصد داشت به او حمله کنه )

( ضربه لگد سنگین از روسف )

( سپس روسف گردن گریت کالی را گرفت و سابمیشن خود را روی او انجام داد ، گریت کالی سعی کرد دستانش رو به طناب برسونه اما موفق نشد )


( در نهایت گریت کالی تسلیم شد )

برنده مسابقه: روسف ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )


( در بک استیج ، در حالیکه رومن رینز روی صندلی نشسته بود ، سث رولینز به آنجا آمد )

سث رولینز :

میدونی چیه رومن...زمانی که گروه شیلد رو داشتیم همه تنها روی تو حساب می کردن و وجود تو برای قدرت این گروه لازم بود. و حالا با کارهایی که ازت می بینم هیچ کس روت حساب نمیکنه و واقعا این موضوع انقدر روی تو تاثیر گذاشته که تمام گذشته رو فراموش کردی...تو ثابت کردی که با کوچکترین مشکل از پا در میای...

( اعضای نکسز به آنجا امدند و کنار رومن رینز ایستادند )

سی ام پانک :

سث رولینز...سعی نکن مغز رومن رو شستشو بدی و الان به نظرم رومن رینز بهترین کار ممکن رو داره میکنه. نه تو نه جان سینا و نه مردم نمیتونن شرایط فعلی و خانوادگی رومن رو درک کنن. نکسز این شرایط رو درک کرد و برای حل مشکلات رومن یک پیشنهاد ارائه کرد و رومن رینز هم پذیرفت...پس بهتره از اینجا بری !!

( سث رولینز قصد داشت بک استیج رو ترک کنه ، ناگهان بیگ شو به رولینز حمله و او را نقش بر زمین کرد )

( بیگ شو سر سث رولینز را به دیوار کوبید )

( سپس رولینز را بلند کرد و روی میز چکسلم رو روی او انجام داد )

( رومن رینز قصد داشت به کمک سث رولینز بره ، اعضای نکسز جلو او را گرفتند و او را از انجا بردند )

( پرومو در حالیکه بیگ شو بالای سر رولینز ایستاده بود به اتمام رسید )

مسابقه سوم

ری میستریو vs دمیز

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد )

( ری میستریو و دمیز درگیری را شروع کردند )


2 دقیقه بعد...

( دمیز ضربه کلوزلاین سنگینی به ری میستریو وارد کرد ، سپس او را بلند کرد و سوپلکس سنگینی روی او انجام داد )

( دمیز ضربات مشت پشت سر هم به سر ری میستریو وارد کرد )

( ری میستریو بلند شد و به سمت دمیز دوید و قصد داشت به او حمله کنه ، دمیز جاخالی داد )

( سپس ییگ فوت سنگینی به میستریو وارد کرد )


( دمیز سابمیشن سنگینی روی گردن میستریو اجرا کرد ) ( میستریو با تشویق تماشاگران دستان خود را به طناب رینگ رساند )

( سپس میستریو ضربات لگد پشت سر هم به پاهای د میز وارد کرد )

( ری میستریو دمیز را پشت طناب های رینگ انداخت ، سپس آماده انجام 619 شد ، دمیز جاخالی داد )

( سپس قصد داشت فینیشر خودش رو روی ری میستریو انجام بده )

( ری میستریو بدل کرد و دمیز را مجدد روی طناب ها انداخت )


( 619 از ری میستریو )

3...2...1

برنده مسابقه: ری میستریو ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )


( صدای تم سانگ کین به صدا درامد ، کین در حالیکه هردو کمربند تگ تیم را در اختیار داشت وارد رینگ شد و میکروفون را در دست گرفت )

کین :

از این به بعد ، برای اینکه بتونم بهتر از هردو کمربند محافظت کنم و مطمئن بشم که اورتون یکی از کمربندهارو از من نمی دزده دو نفر رو استخدام کردن که مسئول حفظ این کمربندها هستند. این دو نفر ، فقط برای حفظ و نگهداری کمربندها هستن و من به کمک هیچ کس برای شکست دادن اورتون ، ادج و کریشن احتیاجی ندارم. از این دو نفر که با افتخار برای حمایت از من قدم برداشتن دعوت میکنم تا وارد رینگ بشن.

( جی و جی سکیوریتی از سالن وارد رینگ شدند و کنار کین ایستادند )

کین :

من به تنهایی قهرمان کمربندهای تگ تیم هستم. شاید تا به حال توی تاریخ رستلینگ همچین چیزی ندیده باشید اما این بار میخوام به شما نشون بدم که کمربند تگ تیم فقط یه صاحب داره و اونم منم. من با رندی اورتون هیچ ارتباطی ندارم و اون الکی خودش رو به من میچسبونه اون قهرمان تگ تیم نیست. اگه ادج ، کریشن و اورتون میخوان سالم بمونن باید قید این کمربند رو بزنن...و اگه غیر از اونا کسی میخواد چلینجر این کمربند بشه ، باید مقابل من تنها مسابقه بده و من هم تیمی به اسم رندی اورتون ندارم.

( صدای تم سانگ رندی اورتون به صدا درامد ، رندی اورتون با تشویق تماشاگران وارد رینگ شد و مقابل کین و جی و جی ایستاد )

رندی اورتون :

کـین تو به مـعنای واقـعی کلمه یه احمقـی. توی اکــستریم رولـز اگه من نبـودم هـرگز موفـق نمی شـدیم برنده بشـیم و حالا فـکر کردی به تـنهایی با ایـن دوتا چلـغوز میـتونی از کمـربندهات مقـابل ادج و کریـشن دفـاع کنی ؟ من بودم که به تـو پر و بـال دادم من بودم که تورو تحت پوشـش و حفـاظـت قـرار دادم و من بـودم که تورو تـوی رسـلمنیا شـکست دادم. تو بـدون مـن حتـی نمیتـونی 1 هـفته هـم از ایـن کمـربند حفـاظت کنـی.

کین :

منم قبلا تورو 2 بار شکست دادم و تو نمیتونی وانمود کنی که بهتر از منی. من تورو امشب برای یک مسابقه سر کمربندهای تگ تیم چلینج میکنم تا متوجه بشی من بهتر از تو ام و به کمک تو برای حفظ این کمربند احتیاجی ندارم.

( صدای تم سانگ ادج به صدا درامد ، ادج به تنهایی وارد رینگ شد و مقابل رندی اورتون و کین ایستاد )

ادج :

شما دو نفر هنوز متوجه نیستید که غیر از شما کسایی هم هستن که دنبال این کمربندن و چه با هم دشمن باشید و چه با هم صلح کنید ، بالاخره اون کمربندهارو توی پی بک ازتون میگیرن. من و کریشن درخواست ریمچ داریم و شما راهی جز پذیرفتن ریمچ ندارید. اما در مورد رمیچ بعدا صحبت میکنیم و الان میخوام در مورد قضیه امشب حرف بزنم.

شما دو نفر امشب میخواید با هم مسابقه بدید مثل شب های دیگه...یه مسابقه خسته کننده که هیچ کدومتون هم آخر کار قانع نمیشید که کدومتون بهتره.این مسابقه نمیتونه سر کمربند تگ تیم باشه چون هردو شما قهرمان تگ تیم هستید. اما این مسابقه میتونه یه داور مخصوص داشته باشه و من به عنوان داور این مسابقه ، در رینگ حاضر میشم.

( ادج رینگ را ترک کرد و خنده کنان در حال ترک سالن بود ، کین عصبانی شد و به ادج اعتراض کرد )

( در برگشت رندی اورتون Rko رو روی کین انجام داد )

( رندی اورتون قصد داشت کمربندهای تگ تیم رو برداره ، جی و جی سکیوریتی کمربندهارا برداشتند و از سالن خارج شدند )

( اورتون با عصبانیت به کین نگاه کرد و پرومو در حالیکه تم سانگ اورتون زده شده بود و جی و جی سکیوریتی از بین تماشاگران به اورتون نگاه می کردند به اتمام رسید )

.:: تبلیغات شوء راء ::.

Tonight

رندی اورتون vs کین با داوری ادج بر سر کمربندهای تگ تیم

درامد مسابقه: 300 سکه + کمربندهای تگ تیم

مسابقه چهارم

باتیستا vs سزارو

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، باتیستا و سزارو درگیری را شروع کردند )

4 دقیقه بعد...

( باتیستا ضربه کلوزلاین سنگینی به سزارو وارد کرد ، سپس او را به بالای رینگ برد و قصد داشت از بالای رینگ سوپلکس رو روی او انجام بده )

( سزارو چند ضربه به باتیستا وارد کرد و اجازه نداد )

( سپس سزارو از بالای رینگ به روی باتیستا پرید و او را نقش بر زمین کرد )

( سزارو آماده انجام فینیشر روی باتیستا شد )

( باتیستا بدل کرد ، سپس اسپاین باستر رو روی سزارو انجام داد ) ( باتیستا گوشه رینگ ایستاد و آماده انجام اسپیر شد )

( سزارو کم کم بلند شد ، باتیستا به سمت سزارو دوید و قصد داشت اسپیر رو انجام بده )

( سزارو باتیستا را به بالا انداخت ، سپس اپر کات رو روی او اجرا کرد )

...2...1

( باتیستا در شماره 2 بلند شد )

( سزارو باتیستا را بلند کرد ، سپس آماده انجام فینیشر شد ، باتیستا سزارو را از خود دور کرد )

( سپس به سمت او دوید و اسپیر رو روی او انجام داد )

( باتیستا سزارو را بلند کرد )


( سپس باتیستا بمب رو روی سزارو انجام داد )

3...2...1

برنده مسابقه: باتیستا ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

بعد از اتمام مسابقه:

( باتیستا میکروفون را در دست گرفت )

باتیستا :

سی ام پانک...طرف من امشب نه تویی نه گروهت طرف من امشب مردمه و خودم. اون چیزی که توی دستته متعلق به کیه؟ بهترین در جهان یا بهترین صاحبش؟ فکر کردی واقعا با گروه مسخرت میتونی کمربندو در مقابل من توی این رینگ حفظ کنی؟ یادت بندازم این رینگ کجاست و من کیم...این رینگ رینگی هست که خیلیا اومدن توش برای هر هدفی که خواستن جنگیدن...موفق شدن یا نشدنش مهم نیست...

...
ولی اینو بدون تو جز اونایی هستی که موفق نمیشن به هدفش برسن اینو مطمئن باش..اما من کیم؟ من کسیم که صاحب اصلی اون کمربندیه که توی دستته...و همه مردم قبول دارن که من خیلی شایسته تر از تو برای نگه داری از اون کمربند هستم...مطمئن باش من مثل گلدبرگ.آستین.آندرتیکر و جانسینا نیستم که بزارم به هدفت برسی مطمئن باش این روزا دیگه آخرین روزای نکسزه...مطمئن باش من اون کمربدو ازت میگیرم ... مطمئن باش که هیچ کس جلو دار من نیست حتی سگات...
چـــــــــــون مــــــــــــــن حـــــــــیــــــوون پــــی پــــر ویـــو مـــــن هستم

(تماشاگران باتیستا را به شدت تشویق کردند ، پرومو در حالیکه تم سانگ باتیستا زده شده بود به اتمام رسید )


مسابقه پنجم

رایبک و آلبرتو دلریو vs آرتروث و کرتیس اکسل

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، ابتدا رایبک و کرتیس اکسل درگیری را شروع کردند )

2 دقیقه بعد...

( آلبرتو دلریو ممنوم را در دست شد ، دلریو سوپلکس سنگینی روی آرتروث اجرا کرد )


( دلریو سابمیشن سنگینی روی گردن آرتروث اجرا کرده بود ) ( آرتروث چند ضربه آرنج به دلریو وارد کرد و از او خلاص شد )

( سپس بیگ فوت سنگینی به دلریو وارد کرد )

( آرتروث فورا با کرتیس اکسل تگ کرد ، سپس دلریو با رایبک تگ کرد )

( اکسل و رایبک وارد رینگ شدند ، رایبک سوپلکس سنگینی روی اکسل انجام داد )

( سپس گوشه رینگ ایستاد و قصد داشت کلوزلاین رو روی اکسل انجام بده ، اکسل با آرتروث تگ کرد )

( آرتروث وارد رینگ شد و رایبک را از رینگ بیرون انداخت )


( ناگهان دلریو از دست های آرتروث گرفت و سابمیشن سنگین خودش رو روی آرتروث انجام داد )

( کرتیس اکسل وارد رینگ شد و قصد داشت به دلریو حمله کنه )

( رایبک وارد رینگ شد و جلو اکسل را گرفت )


( سپس رایبک شل شاک رو روی کرتیس اکسل انجام داد )

( آرتروث تسلیم دلریو شد )

برنده مسابقه: دلریو و رایبک ( 500+ سکه )


.:: تبلیغات شوء راء ::.

Tonight

رندی اورتون vs کین با داوری ادج بر سر کمربندهای تگ تیم

درامد مسابقه: 300 سکه + کمربندهای تگ تیم

مسابقه ششم

رندی اورتون vs کین با داوری ادج سر کمربندهای تگ تیم

( ادج به عنوان داور مسابقه وارد رینگ شد ، کریشن نیز پایین رینگ برای حمایت از ادج ایستاده بود )

( سپس کین به همراه جی و جی وارد رینگ شد و در نهایت اورتون وارد شد )

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، اورتون و کین درگیری را شروع کردند )

5 دقیقه بعد...


( کین سابمیشن سنگینی روی گردن اورتون انجام داده بود ، اورتون با تشویق تماشاگران دستانش را به طناب رینگ رساند و از کین خلاص شد )

( سپس دراب کیک رو روی کین انجام داد )

( کین بلند شد و قصد داشت به اورتون حمله کنه ، اورتون backreaker رو روی کین انجام داد )

( سپس اورتون کین را پشت طناب رینگ انداخت و ddt رو روی او اجرا کرد )

( رندی اورتون آماده انجام Rko شد )

( کریشن از رینگ بالا امد و حواس اورتون را پرت کرد ، اورتون قصد داشت به کریشن حمله کنه )

( ادج جلو او را گرفت و اجازه نداد )


( در برگشت کین چکسلم رو روی اورتون انجام داد ) ( سپس اورتون را پین کرد اما ادج نشمرد )

( کین بلند شد و به ادج اعتراض کرد )

( ادج کین را به عقب هل داد ، کین قصد داشت به ادج حمله کنه )

( کریشن پای کین را کشید و او را از رینگ بیرون انداخت ، سپس کریشن کین را به میله گوشه رینگ کوبید )

( جی سکیوریتی وارد رینگ شد و قصد داشت به اورتون حمله کنه )


( رندی اورتون Rko رو روی جی انجام داد ) ( ادج مسابقه را دیسکالیفوکیشن به نفع کین اعلام کرد )

برنده مسابقه: کین ( با Dq )

بعد از اتمام مسابقه:

( اورتون عصبانی شد و به ادج اعتراض کرد ، کریشن وارد رینگ شد و مقابل اورتون ایستاد )

( اورتون دابل کلوزلاین رو به ادج و کریشن وارد کرد )

( جی سکیوریتی وارد رینگ شد و قصد داشت به اورتون حمله کنه )

( رندی اورتون Rko رو روی جی سکیوریتی انجام داد )

( کین کمربندهای تگ تیم را برداشت و به سمت خروجی سالن رفت )

( ادج رینگ را ترک کرد و از بین تماشاگران فرار کرد ، کریشن کم کم یلند شد )


( اورتون آماده انجام Rko روی کریشن شد )

( کریشن بلند شد )


( سپس رندی اورتون Rko رو روی کریشن انجام داد ) ( کین در حالیکه هردو کمربند را در اختیار داشت ابتدای سالن به اورتون نگاه می کرد )


( پرومو در حالیکه تم سانگ اورتون زده شده بود و اورتون با عصبانیت به کین نگاه می کرد به اتمام رسید )

( صدای تم سانگ سی ام پانک به صدا درامد ، اعضای نکسز وارد رینگ شدند و در حالیکه در رینگ میز ، صندلی و وسایل جشن بود وارد رینگ شدند )

سی ام پانک :

امشب شب نکسزه...و ما همه اینجا دور هم جمع شدیم تا از کسی تقدیر کنیم که کریر یه کشتی گیر بی خاصیت و بی همه چیز رو به پایان داد و الان خیلی احساس خوبی دارم از اینکه دنیل براین اینجا نیست. حضور دنیل براین ، واقعا اعصاب خیلی هارو توی این کمپانی خورد کرده بود و حالا که رفته ، میتونم بگم نکسز به آرامش رسیده. و این آرامش رو ما مدیون اعضای وایت فمیلی هستیم. پس این جشن به خاطر اوناست ، تا از زحماتشون تشکر کنیم و بدونن که قدر کاری که بری وایت در اکستریم رولز کرد رو میدونیم.

شیمس :

نبود دنیل براین برای این بیزینس بهتره و میدونم که همه شما تا الان متوجه این موضوع شدید.

( تماشاگران شعار Daniel Bryan را دادند )

من واقعا تعجب میکنم کشتی گیری که چندین ماه زیر دست مسترمکمن به عنوان یک تاپ هیل فعالیت می کرده حالا مورد تشویق تماشاگران قرار میگیره. واقعا دنیای کوچیکی هست و واقعا جالبه که چنین چیزی رو می بینم. من انتظار تشویق شمارو ندارم و اصلا تشویق شما برام مهم نیست. اما سال گذشته در پی پر ویو نایت آف چمپیونز ، این من بودم که به سزارو برای کش چمدانش کمک کردم و باعث شدم دنیل براین کمربند سنگین وزن رو به سزارو واگذار کنه.

من قهرمان سابق کمربند سنگین وزن هستم و به شما قول میدم جانشین بعدی سی ام پانک من خواهم بود. امیدوارم هیچ وقت این اتفاق نیوفته اما اگه رئیس من د بست این د ورلد سی ام پانک زمانی کمربندشو واگذار کنه ، اونوقت این منم که برای اون کمربند مبارزه میکنم و کمربند رو پس میگیرم و دوباره به نکسز برمیگردونم.

 

کریس جریکو :

گروه نکسز اینجاست تا عدالت رو برقرار کنه...عدالت رو برای کسی مثل رومن رینز...این ما بودیم که دست خانواده اون رو گرفتیم و این ما بودیم که خرج تحصیل پسر رومن رینز رو دادیم و حالا رومن رینز باید به عهدش وفا کنه و کار جان سینا رو تموم کنه. و حالا نکسز اینجاست تا به عهدش به وایت فمیلی هم وفا کنه و ما طبق قولی که دادیم ، جشنی برای وایت فمیلی در نظر گرفتیم که شایسته اوناست. از اعضای وایت فمیلی دعوت میکنم تا به رینگ بیان !!

( صدای تم سانگ وایت فمیلی به صدا درامد ، اعضای وایت فمیلی وارد رینگ شدند و روبروی اعضای نکسز ایستادند )

سی ام پانک :

ممنونم برای اومدنتون به این جشن...این جشن برای شما و به افتخار شما از طرف ما برگزار شده و فقط و فقط برای تقدیر کردن از شما به خاطر شکست دنیل براین هست. میدونم که تا به حال بابت برد درخشانی که داشتی کسی ازت تشکر نکرده بری اما نـکسز گروهی هست که به صورت رسمی از تو تشکر میکنه.

بری وایت :

سیاهی و تاریکی وجود بعضی از مارو گرفته و من دیگه به خودمم اعتماد ندارم. امیدوارم اینو درک کنید اما اعتماد به نکسز ، برای وایت فمیلی قابل هضم نیست. شما مثل ماری هستید که هر وقت لازم بود به انسان نیش میزنه پس من به جشن یک مار دعوت شدم. اما از اونجایی که هیچ ماری جرئت نیش زدن به من رو نداره ، این دعوت رو پذیرفتم.

سی ام پانک :

این مـار ، نیشش رو به کسانی میزنه که حقشونه و باید از بین برن. تو خودت یک مار هستی و مار هرگز به هم نوع خودش خیانت نمیکنه. من خوشحالم که طرز تفکر وایت فمیلی با طرز تفکر نکسز یکیه و خوشحالم که الان هردو قهرمانان درجه 1 کمپانی روبروی هم ایستادن.

( سی ام پانک دستش را به طرف بری وایت دراز کرد ، بری وایت با سی ام پانک دست داد و هردو کشتی گیر کمربند را بالا گرفتند )

( دین امبروز اعضای وایت فمیلی را به خوردن م*روب دعوت کرد )

( سپس اعضای نکسز برای هرکدام یک لیوان م*روب ریختند و شروع به خوردن کردند )

( بری وایت لیوان را برداشت و م*روب را خورد )

( ناگـــهان لوک هارپر در حالیکه بری وایت و اریک روون م*روب میخوردند از پشت با صندلی به کمر آنها ضربه زد )

( بری وایت و اریک روون نقش بر زمین شدند )

( لوک هارپر ضربات صندلی پشت سر هم به کمر بری وایت و اریک روون وارد کرد )

( سپس لوک هارپر اریک روون را بلند کرد و فینیشر خودش رو روی او انجام داد ) ( بری وایت کم کم بلند شد )

( لوک هارپر فینیشر خودش رو روی بری وایت اجرا کرد )

( لوک هارپر صندلی را برداشت ، سپس لباس بری وایت را پاره کرد و با صندلی چند ضربه سنگین به کمر بری وایت وارد کرد )

...

( کمر بری وایت قرمز شد ، اعضای نکسز برای لوک هارپر دست زدند و او را تشویق کردند )

( سی ام پانک گردن لوک هارپر را گرفت و او را تشویق کرد ، سپس به او دستور داد که کار بری وایت را تمام کند )

( لوک هارپر بری وایت را بلند کرد ، سپس با اجرای سوپلکس او را روی میز وسط رینگ خورد کرد )

( در نهایت لوک هارپر صندلی را بین گردن بری وایت قرار داد و سیسترابیگل رو روی او اجرا کرد )

( کریس جریکو کمربند سنگین وزن را برداشت و انرا بالا گرفت )

( سپس لوک هارپر برای دومین بار سیسترابیگل رو روی بری وایت انجام داد )

( اعضای نکسز به همراه لوک هارپر بالای سر بری وایت ایستادند و کریس جریکو کمربند را دور کمرش بست )


( دکترها و نگهبانان وارد رینگ شدند و به وضعیت بری وایت رسیدگی کردند )

( شوء راء در حالیکه تم سانگ سی ام پانک زده شده بود و اعضای نکسز بالای سر بری وایت ایستاده بودند به اتمام رسید )

مهم ترین اتفاقات :

بری وایت مصدوم شد

لوک هارپر به وایت فمیلی خیانت کرد

لوک هارپر با بری وایت و اریک روون دشمن شد

لوک هارپر عضو نکسز شد

ثبت مسابقه بین جان سینا و رومن رینز ( بر سر ریاست جان سینا ) در پی بک

لوک هارپر در تورنمنت صعود کرد

کین جی و جی سکیوریتی را به عنوان هم دست خود استخدام کرد

پایان شوء راء

 



:: موضوعات مرتبط: راء , ,



مطالب مرتبط با این پست
.